Ainutlaatuinen STONE-SHIELD-teknologia suojaa renkaita kiviltä. Kiviä irrottava rakenne urien pohjalla estää kiviä läpäisemästä renkaan pintaa ja suojaa rengasta vaurioilta.
Ainutlaatuinen STONE-SHIELD-teknologia suojaa renkaita kiviltä. Kiviä irrottava rakenne urien pohjalla estää kiviä läpäisemästä renkaan pintaa ja suojaa rengasta vaurioilta.
Ainutlaatuinen, erittäin aktiivista nokimustaa sisältävä kumiseos. Parempi kestävyys, kuluu hitaammin, vastustaa viiltoja ja halkeamia tehokkaasti. Matalampi vierintävastus ja polttoaineenkulutus.
Vahvempi jalkaosan rakenne. Uusi vahvistettu jalkaosan rakenne parantaa renkaan jalkaosan kestävyyttä ja renkaan kantokykyä merkittävästi.
Renkaan kulumisen indikaattori – erityinen kumirakenne uran pohjalla. Jäljellä olevan urasyvyyden säännöllinen seuranta parantaa turvallisuutta.
Erillinen, punottu vaijeri vähentää jalkaosaan kohdistuvaa rasitusta. Pidentää renkaan käyttöikää. Helpottaa tasapainotusta ja vanteelle asentamista.
Kulutuspinnan rakenne on kaksikerroksinen. Tämä parantaa turvallisuutta, luotettavuutta ja kustannustehokkuutta. Estää kiviä tunkeutumasta kumin läpi tai uriin.
Pitkittäissuuntaisten urien 3D-rakenne. Geometrinen 3D-rakenne urien pohjalla vähentää tehokkaasti kivien tunkeutumista kumiin. Tämä estää pitkittäissuuntaiset halkeamat urien pohjassa, kivien ja muiden esineiden uriin tarttumisen, niiden uppoamisen renkaan kumiin kuorman alla ja siten myös vyörakenteen vaurioitumisen.
KOODI | KOKOMERKINTÄ | PINTA | LI | NL | RR | WET | NW |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CDR7520 | 205/75R17,5 | M+S 3PMSF | 124/122 | E | C | 74DB | |
CDR7521 | 215/75R17,5 | M+S 3PMSF | 126/124 | 130(M) | D | B | 74DB |
CDR7523 | 235/75R17,5 | M+S 3PMSF | 132/130M | 130(M) | E | C | 74DB |
CDR8029 | 295/80R22,5 | M+S 3PMSF | 152/148 | 130(M) | E | C | 75DB |
CDR8031 | 315/80R22,5 | M+S 3PMSF | 156/150 | 120(L) | D | C | 75DB |
CDR7031 | 315/70R22,5 | M+S 3PMSF | 154/150L | 120(L) | E | C | 75DB |
LI= Kuormitusluokka (renkaan suurin sallitun kantavuus) NL= Nopeusluokka (renkaan suurin sallittu nopeus) RR= Vierintävastus (polttoainetaloudellisuus) WET= Märkäpito NW= Vierintämelu